"jag lever min dröm"

Jag funderar på att byta mitt "its my life" till "jag lever min dröm". börjar bli trött på den gamla. :<
Jao, idag har det varit foto+graf in skolan. Foto sög eftersom jag inte hade någon bild sen sög grafen eftersom vi börjar med något nytt när jag inte ens är klar med de äldre sakerna.
Vi ska göra loggor och skit sen ska vi göra omslag till pocket-böcker, dvd och sen vare något mer jag inte kommer ihåg. Sista "riktiga" dagen imorgon i skolan denna veckan också. Torsdag är jag ledig, sedan börjar jag elva på fredag eftersom jag och Jouline ska prata i engelskan. Sedan får vi väl se vad som händer i helgen, egentligen vill jag bara sova läääänge lääänge, men det får jag nog inte. :(
Btw så är det jättetråkig fotboll på tv och jag orkar inte ens byta kanal, ska man gå och lägga sig? eller vad ska man göra? ><
Neh, jag får försöka hitta på något roligare.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0