Ledig!!!

Sitter här nu och tänker på dagen som har varit, den har varit ganska händelselös men den har varit okej ändå.
I morse (klockan elva) gick jag upp, åt och sedan åkte jag och tränade, efter träningen åkte jag till maxi och köpte jordgubbar och glass eftersom att jag tänkte göra en smoothie, men till sin stora förvåning hittade man inte toppen på stavmixern. Så det fick bli vanlig glass och jordgubbe, det va inte lika kul och så men gott vare. :D
Sedan kom pappi och lillebror hem och störde, haha nedå. Pappa gick ut nästan direkt till grannen min och jag fick hålla koll på lillbrorsan. En kvar tjugo minuter efter föll det stora gigantiska och idiotiska trädet ner över hela våran tomt och sedan gjorde pappi och grannen sönder det ännu mera, just nu luktar det väldigt mycket nyfällt träd utanför dörren. Jag gjorde mat till mig och pappa också, fast jag tyckte mer att jag sög fruktansvärt på det. Smakade som shit. Så gåre om man aldrig gjort mat. x) Men nu ska jag försöka sova lite, så att man kommer upp till provet imorgon, jag orkar inte egentligen, har engelska tala imon, usch, I hate it! Sedan ska jag och Julia träna och sedan ska jag åka hem till älskligen min så ska vi se på bio på kvällen. Myyys skare bli. Green Zone heter den och verkar grymme bra. :P
Men nu drar jag, bye bye. :D
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0