"omg"

Sitter och kolla på en sida med kläder nu, asså jag förstår inte hur folk orkar sitta och redigera modellerna.
De som är med ser ut som läderflickor, dem ser inte ens äkta ut. >< Klicka här.
Jag måste säga det att jag blir inte speciellt sugen på att köpa deras kläder, flickorna ser ju ut som sexobjekt ffs. -.-

Ser ut som en docka enligt mig x)
Jaja, nu ska jag sluta klaga och prata om något annat, ehm, finns inget att prata om, jag har inte gjort ett skit idag, typ. Varit sjuk och kollat på "Upp" som va ganska gullig faktiskt. ^^ Sedan har jag inte gjort ett skit, bara suttit här, funderar på att spela något skoj spel kanske. :D nu orkar jag inte skriva något mer, lägger upp något sedan kanske.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

va du hemma från skolan din klenis :P

själv har ja jobbat varje dag fast ja vart krasslig!!

2010-04-16 @ 18:08:37
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

haha man kan väl inte gå till skolan om man knappt hör något? ;) du är så duktig evis :D

2010-04-16 @ 18:18:48
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0