Tacooos!

Today har jag varit i skolan och haft nationella prov i engelska b från klockan tio till ca elva.
Sedan väntade jag på att jouline och adla skulle bli klara och att kajo skulle gå från sin lektion också. Julia var på körlektion men efter det åkte vi till stan och kollade runt i olika butiker. Efter det åkte vi till maxi och köpte tacos ingredienser och åkte hem till mig och fixade det. Det var väldigt mys och roligt och det måste göras om btw. Galen panna spelade vi efter maten också, riktigt roligt!

Imorgon börjar jag elva men eftersom att det är produktmässa så åker jag in lite tidigare. Sen har jag svenska och sen blire träna med julia, adla och kajo. Efter det åker jag väl antagligen hem till Martin min. Sedan får vi se vad som händer, är ju valborg. Blir väl något tråkigt, brukar vara så. :D
Nu ska jag nörda mig vid tv:n en stund till innan filmen börjar.
pussokram. ♥

(Btw, lägger in en bild på min babe med.)


(SNYGG ÄR VA HAN ÄR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0