Tråkig dag


JAG ÄR UTTRÅKAD!
Hur ska jag klara en hel dag hemma imorgon? >< Jag vill inte, jag ska nog bannimej gå och träna. Finns inget värre än att bara ha tråk. Sitter och läser skittråkiga bloggar och kollar på tv, bror min och hans kompis står under i garaget och spela jättehög musik så hela golvet skakar. BAH, jag är uttråkaaaaad. Idag i skolan hände det inte så mkt heller, vi hade radio, julia ringde till någon gobbe på csn och frågade lite saker sen spelade vi in lite med saker sedan spelade vi in reklam sen åkte jag och jouline till maxi och tog en glass, sedan åkte jag hem, var hemma runt kvart i tre tror jag. Btw så äre jouline på bilden här ovanför (kaninen). 
Ska man gå in och äta något kanske? jag är inte hungrig, så det är ju ett problem. Jag får nog gå in och se vad dem håller på med ändå. 
pussokram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0