"Nu får du se till att friskna te"

Nu är jag grymt trött på att vara hemma.
Att vara sjuk är inte så himla kul som många föreställer sig.
Nörd har jag varit och dingat min char på wow till level 80 så nu är det gjort.
Imon ska jag försöka gå till skolan sen får vi se, jag tränar nog inte. Blir nog inget träna alls denna veckan. Har fullt upp och mår sådär i halsen.
Vin Diesel på tv, muskelknutte! grrr...
Just nu känner jag mig allmänt tråkig och har inget att skriva om. Ingenting har ju hänt.. :<
Ne jag ska gå och lägga mig och kolla på Wanted som jag lånat av min bror.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha ja för d e nog många som föreställer sej att d e såå himla kul att va sjuk :P

2010-02-11 @ 11:15:20
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jättetråkigt... ska försöka att aldrig bli smittad igen ;D

2010-02-23 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0