Radio

Idag har vi radio i skolan vilket jag är helt out of order om.
Igår hade dem förberedning och idag är det live sändning. Kul...
Jag önskar bara att skolan kunde sluta nu så jag kunde dra härifrån. Är så grymt trött.
Jag somnade runt tre i natt. Boken är alldeles för bra och efteråt kunde jag inte sova.
Ska försöka sova lite i natt innan vi åker klockan halv fyra på morgonen. Ska upp vid kvart i tre tiden och vi är väl uppe vid halv åtta någon gång. Jag ska väl senare här under dagen försöka fixa en kamera.
Vi börjar inte för än kvart i tio nu med sändningen och "våran" sändning börjar halv elva så nu får man gå AFK ett tag. Jag vet inte vad jag ska skriva så jag orkar inte mer nu.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

följer du inte råden från din moster!! ja gjorde ju upp en "gå-o-lägga-dej-plan" igår ju!! o där ingick inte att lägga sej klockan tre på natten!!!!! ;)

2010-02-11 @ 11:16:46
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

ne jag vet... jag kunde inte sova xD men din gå och lägga-plan fungerade inte uppe i värmland, jag sov i bilen flera gånger 8D

2010-02-16 @ 19:00:37
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0