Snart helg..

Sitter och tänker på att snart är det ju faktiskt helg... eller HÄLG som vi i våran klass säger.
Idag har det varit fullt ös från i morse vilket började med att vi satt på media i typ två timmar, föreläsning är inte kul...
Sedan var det bowling som gällde för hela slanten. Jag förlora, woho! Jouline kom tvåa och någon annan vi spelade med vann såklart. Jäkla n00b..
Det kanske inte var så stressigt men det kändes ändå som att det va mycket att göra. Sedan åkte vi hem till Jouline och gjorde krabbelurer? eller va dem nu heter. xD ÄH, sedan åkte vi till sportlife och tränade i typ en och en halv timma? Jag kommer inte ens ihåg när vi kom dit. Ja ja ialla fall var Julia där och vi pratade en stund. :)
Sedan kom mamma och hämtade oss och vi körde hem Jouline sen var det hemgång som gällde. Hela dagen har varit lugn egetnligen men den har kä(n)nts, jätte-stressig.
Sedan dess har det inte hänt någonting men ändå är det som om dagen har varit tre gånger längre än vanligt och fyra gånger stressigare.. går inte att beskriva. ><
Nu ska jag försöka få av datorn och gå och lägg mig. Jag är trött både psykiskt och fysiskt. Jouline och jag har btw funderat på varför vi har vissa symptom som vi har. Hon har nervryckningar och jag får blåmärken utan anledning. Hon kan ha MS och jag kan ha Leukemi.. haha troligt?! x)
Ne nu ska jag sluta skriva..hehe neee. jo .. okej då!
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0