Today..

Idag har det varit engelska och svenska i skolan. Sedan var det stan en pytte stund med Jouline och hennes mor. Gick till hemmakväll och la undan en Twilight film som kostade 139 :- men som jag sedan hittade på maxi för 99 :-, nam nam sa jag och köpte den. Sedan färgade vi Joulines hår och kollade på Twilight, sedan kom mor och hämtade mig så hämtade vi lillebrodern och sedan bar det av hemmåt. Sedan har jag inte gjort ett skit vilket är skönt. Ska sova inne inatt och får väl se om man orkar dra sig upp till skolan imorgon när jag inte ens får skjuts. Det är kallt och snuskigt ute ju. Imorgon blir det att vara med Nicolina in gbg eller ja, hela helgen faktiskt. Mys. :) Nu blir det sova.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0