Dagens rubrik: Jouline är bäääääst 8D

Wurth tvingade mig att skriva ett gästinlägg men jag kommer inte på något att skriva D:
Hmmm, klockan är sent och vi hade tänkt titta på Gamer snart som är very very dirty! Just nu har vi kollat efter spotify invite till moà, pallar ju inte leva på pappas xD Sedan fick wurthen precis voddler 8D

Vi har fotat idag jao! mitt stativ gick sönder :< men pappa känner allt och alla så han ska fixa det hos elgiganten (Thank god for elgiganten!) 20:20 ska vi se Avatar så vi inte ligger efter med detta längre! Intressant, eller hur? 8> och jag skriver typ en smiley efter varje mening xD höhö 8D haha xD

Höhö, Sandra jag kommer ju lätt länka detta till dig och I know you like mina smilisar, besatta som vi äääär 8D

Matilda har snart druckit upp alla cola :< vi skulle ha den till filmen men det gick ju inte bra och nu satte jouline cola i halsen så vi får nog sluta här nu x)
Hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0