Helgen...

Helgen har varit jättebra.. nästan i alla fall.
Söndagen kan ju dra åt skogen.
Fredag hade jag det jättemysigt med Jouline, vi såg på Gamer och den är riktigt bra.. förutom allt naket?!
Lördag åkte vi hem till Jouline och där var det kalas för hennes lillasyster så vi två fick sitta i källaren så länge och sitta vid varsin dator.. Sen blev det stress för klockan var mycket och bussen gick tjugo i åtta. Vi ville ju inte missa bion.
Avatar var någorlunda bra men inte direkt något att dö för. Bra gjord men inte jätteroligt handling.
Sedan var det taxi hem klockan elva.. eller ah han var tio minuter förenad så han fick inte mer än tio spänn i dricks. ;D
Kvällen tillbringades i soffan fram till klockan halv sex.. sedan gick vi ned och la oss i varsin säng i källaren. Lungt och skönt tills vi hörde någonting ringa och pipa.. vi sprang runt hela huset till vi förstod att någonting var inne i badrummet... vi öppnade dörren och där ligger Joulines pappas telefon och ringer och alarmar eller vafan den nu gjorde. Tillslut kunde vi gå och lägga oss och sova fast jag vaknade ju av att min telefons alarm drog igång halv elva.. fast jag gick inte upp fören halv tolv. Halv ett kom Marcus och Mimmi och hämtade mig och sedan dess har jag varit på kalas hos Martin och mycket mer. Nu ska jag försöka gå och lägga mig så man orkar upp imorgon.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0