Kan inte hitta på en rubrik?!

Det var en gång en hora som bodde i hollywood. På ett party däckade hon på golvet och hon blev senare väckt av att partyt var över. Kan du gissa vilken låt det är?
Idag började vi klockan åtta med foto. Jag, Julia, Sara och Jouline gick till Willy's för att inköpa det vi skulle fota men den skitaffär'N har ju ingenting man just då behöver. Så vi gick tillbaka igen men inte tomhänta.. ^^
Väl tillbaka var det ett jäkla krångel med ljuset och hur Julia skulle fota och ja.. det tog sin tid men bra blev det (:
Sedan fotade Sara energidryck och vi andra fick bli modeller. Sedan skulle Jouline fota men hon ville inte ha dem så hon tog sina gamla bilder. Själv hade jag redan och jag har suttit hela dagen och klagat på att den var för ljus på ett ställe så jag fick byta bild tvåhundra gånger innan jag hittade en relativt bra bild att göra i ordning. När det var lunch satt jag kvar och redigerade eftersom jag inte var hungrig...
Klockan tolv hade vi graf vilket inte var så roligt.. jag retade Lukas och Adam med min millenium-peng och sen hände det inte så mycket mer på den lektionen för klockan ett kutade jag och Jouline iväg till Ig-prövningen. Jag hatar att vara inne i den stora byggnaden... för många klassrum.
Väl tillbaka på Media kände jag ingen lust att jobba med hemsidan så jag började redigera på min bild igen som blev någorlunda bra i alla fall. Tyvärr ville inte skolans skitdatorer (mac) ladda upp dessa bilder så dem laddar jag imorgon.
Klockan fyra åkte vi hem och nu har jag suttit här sedan fem tror jag. Ikväll blir det väl till att läsa Radio som vi har prov på imorgon.
"Undvik ja & nej frågor " NEHE?!
Ne nu ska jag sätta mig och nörda vid Photoshop en stund.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: Martin

JAG KAN JAG KAN JAG KAN :D Hollywood whore med ngt band :D den e najs som fan. pussar på den och dig

2010-01-26 @ 19:17:22
Postat av: matilda

Va stöddig man kan vara då. Stöddiga människor får stryk.

2010-01-26 @ 23:18:45
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0