Nu äre Hälg!

Äntligen är det helg.
Slutade för en halvtimma sedan och nu ska jag och Jouline till stan och ta en fika och vänta på att Maria ska sluta.
Sedan ska vi träna vilket ska bli jävligt soft. Sen kommer Martin och möter mig sedan ska vi hem och vetefan vad som händer där.
Ikväll blir det film och mumsig mat tror jag.. x)
Mamma är uppe i karlstad hos min moster som tar examen idag. Köpte något fint till henne igår. :)
Grattis på dig evis :)
Nu ska vi åka bussen. Skriver mer ikväll.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: moster evis ;)

ja den va superfin, tack matilda :) funderar på o skåla i den ikväll haha :D

2010-01-23 @ 19:08:32
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0