Ny header..

Så nu får min blogg se ut så här ett tag, tills Josefine ändrar den. :)
Blev inte sådär jättebra och den är ganska slarvigt gjord och det tog typ 2 timmar för mig att välja vilken jag ville ha.
Har gjort flera stycken och denna blev väl bäst tror jag..
Ja som sagt.. detta har jag gjort dem senaste timmarna. Efter skolan förut åkte jag hem till Jouline. Vi gick ut och tog kort med hennes kamera och hennes nya objektiv är ju ganska roligt.
Det var roligt tills det blev för kallt om fötterna och fingrarna.. Då tog vi vårt pick och pack och gick hemmåt.
När vi kom hem var klockan nästan fem så då var det dags för mig att åka hem.
Väl hemma gjorde jag inte mycket alls.. satte mig och läste lite i Stephanie Mayer's Om jag kunde drömma.
Just nu känner jag för att dricka någonting.. men jag orkar inte gå in eftersom jag måste möta kylan ute innan jag kommer in i köket.. :P

Imon går vi i skolan till tjugo i nio och klockan tio ska jag, Jouline, Josefine och kanske Sara fota i studion för våra reklam eller produktbilder i Foto. När jag är klar med det ska jag nog gå och träna sen ska jag hem och städa innan älsklingen kommer och besöker mig. Det ska bli mysigt. :*
Men nu ska jag packa träningskläder och göra iordning mig för att sova. Godnatt och sov så gott.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0