Radioooooo

Sitter i ett radiobås och spelar in musik till dagens radioprogram.
Jag och Jouline ska vara programledare och vi har temat "Favoriter".
Lite nervös men jag och Jouline tänker så att det är nästan inga som lyssnar så det är bara att prata på.
Igår blev det inte hemgång utan det blev att åka hem till älsklingen istället. Skulle åkt med Sara så hade dem släppt av mig nere vid vägen men det blev ändringar när Stefan ringde och frågade om vi ville med ut och åka pulka.. och det ville vi ju.
Så det blev pulka åkning efter Tom's stora Jeep. (Fast jag satt i bilen och skrattade lite åt Stefan och Martin)
Men nu måste jag skynda mig.. snart börjar programmet.
Wish me good luck.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0