Det blir sol och bad ändå!

Kom nyss hem från ett zumba-pass med mammi, så nu sitter jag och kollar på tv och lyssnar på musik.
Btw, pappa har beställt biljett till spaninen. Får åka flyg ner och hem och själv, men det är fan värt det. Komma bort från skiten här hemma. Blir dock bara borta i ca 2 veckor, men jag har huset själv i nästan en vecka ;) PARTYYY!
Har ju jobbat idag med, var väl inte det roligaste jobbet man fått men jag får pengar i alla fall. :)
Åkte in till stan förut och satt med Philip i ett par timmar på mcdonalds och bara pratade, spelade kort och åt.. (han åt upp det mesta xD) Sen åkte jag och tränade och nu sitter man här, helt döende... nästan.. :)
Nu ska jag kolla klart på 2 and a ½ men sen ska jag försöka sova tror jag, börjar klockan 7 imorgon och ska försöka jobba till 1.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

asså d blev spanien endå! du som bara väääägrade åka med dit :P smart val :)

2010-06-15 @ 19:34:43
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, känner inte för att stanna hemma helt själv i tre veckor, hade tur, det fanns bara två platser kvar ^^

2010-06-15 @ 19:43:10
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0