Helgen √

min helg har varit helt underbar!
fredagen började med att jag och några kompisar skulle grilla.. men maxi var stängt. så vi åkte hem hit ist. och jag säger då det, jävlar vilken kul dag!
Jag vaknade tidigt igår som sagt och gick och väckte slöshasarna i husvagnen, klockan ett var vi på maxi och köpte grill-mat och sedan gick vi till Tarzan-badet. vi badade grillade och hade det jättemysigt. :D
Martin kom lite senare och vi åkte hem till mig och åt grillat och så. Senare såg vi på en förjävla bra film med Mel Gibson, Edge of Darkness. Rekomenderar den om man gillar action och blod förstås. ;)
Idag har varit en slödag som faen.. fiskat ( fick en aborre :> ) badat och ja, inte så mkt mer.
Nu ikväll blir det pizza, mamma och pappa är nog trötta ;) ska bli mys, imorgon blir det jobba och sedan risk1an :)
pussokram. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0