hundjävel!

som sagt, skulle ner till farmor och fira henne men alltid är det nåhot som ska gå åt helv*te... farfars hund bet mig i handleden, hårt som fan. åkte till akuten, fick vänta lääääääääääääääänge för att alingsås "akut"-mottagning suger, jag säger som min handledare, getballe. fick (tror jag) 2 alvedon och ett smärtstillande, that's it. jag kan inte röra armen i sidled, upp o ner, eller snurra på den, kan inte skriva heller för den delen. Kom hem till farmor igen och hämtade mina saker, fick en sarah kay docka + lite tillbehör med. tack farmor och grattis igen. :)
nu måste jag sova, ska upp 6 imon och se om det går att jobba de 3 fjuttiga timmarna innan jag ska till läkarn.. igen xD
pussokram. sovgott.

Kommentarer
Postat av: evelina

men va!!! dumma nemo så får han ju inte göö!!!!



hur mår armen nudå?

2010-06-20 @ 18:26:31
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

haha puckohund x) jo den mår väl bra, har lite blåmärken och så men har inte lika ont längre :P

2010-06-21 @ 12:00:24
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0