Onsdag

Kom hem för en stund sedan från Jouline, vi har lekt med katterna, vart hos tandläkaren och käkat glass.
Innan det jobbade jag, min handledare klantade till sig och slog sig i huvudet med någon tung sak så det började blöda.. inge kul, jag hämtade första hjälpen 8)
Min farmor fyller år idag och marcus också, grattis på dem.
Imorgon tar jag med mig badkläder. Vi ska leta betongklump på mjörns botten.. skoj x)
Efter det blir det hem- äta sen ska jag träna zumbaaaaah. Igen.. :P
Nu ikväll ska vi nog gå till farmor och fira henne, så ska ta på mig lite andra kläder än mina "arbetskläder" nu.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

asså, vart hos tandläkaren och käkat glass... d va en ovanlig tandläkare som bjuder på sånt :P

2010-06-16 @ 19:59:08
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, alingsås tandläkare är så snälla ;)

2010-06-16 @ 23:37:34
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0