Potatisfestivalen!


Efter några om och men åkte jag och jouline till kristian och satt där en stund och drack varsin drink innan det var dags att gå ner till stan. Magnus Carlsson stod på stora scen och sjöng, dock tyckte vi inte det var så roligt så vi gick därifrån. Vi gjorde inte så mkt, vi gick mest runt och glodde, jouline "vann" en hatt, jag köpte en keps och kristian köpte ett par glasögon. Snyggt tycker jaag! Dem delade ut kondomer ockå, haha fick tre stycken. Runt elva blev det väldigt uttråkande att bara gå runto ch inte göra någonting så vi stack hem till kristian igen och kollade på batman, kristian somnade.. jouline försökte få kort men kameran ville sig inte.. haha.
Klockan halv två körde jag hem jouline och hämtade mina saker, sen åkte jag hem och somnade i min goa säng. Idag händer ungefär samma sak, ska träffa nicolina och maria och lite alla möjliga folk. Så ikväll blir det roligt igen ;D
Nu ska jag in och duscha och göra iordning mig, äta frukost och allt vare är. Åt bara en macka och ett fat flingor igår så börjar bli hungrig. ^^
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0