Torsdag

Kom hem för en fanska lång stund sedan, åkte ner till farmor och pratade med henne lite, sedan fick jag med mig kaka hem, nam nam ! Jobbet idag har varit soft som fan, antagligen för att jag är helt handikappad också. Åkte till läkaren sedan och kollade lite, hon upptäckte mitt hundbett och rengjorde det eftersom "akuten" och "läkarna" där inte kan ett jävla skit. Fick en remiss till akuten efter jag varit hos hudläkarn. Den ena läkaren på akuten blev väldigt förvånad över hur snyggt rengjort det var, haha bevisar ju bara att dem inte kan ett skit på stället. Fick en skena som skulle lätta för min arm eftersom det gör så ont.. men upptäckte snart att jag kunde inte ha den, en fet bomulssak som satt under armen, hallå?! hur ska jag åka moppe?! åkte till mor min och tog av det så fick hon bandagera om det. Åkte till bonbon och hyrde Det Regnar Köttbullar som jag ska se på med lillebrorsan ikväll + lite snacks. Soft va?
pussokram.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0