Bajs!

Mina fina rallybilder ville inte laddas upp ju..
Nu får Moster inte se mina vackra bilder som hon längtat efter såååå längee :D
Helgen har varit wunderbar btw.. har varit här och där hos Martin. Det har varit myys och nu sitter man här i sitt pedantiska och kalla rum. Det ser så städat ut så man blir ju galen. :s
Imorgon blir det skolan.. orkar inte vill ha helg jue.. på onsdag fyller Martin 20.. grattis på honom och då blir det onsdagsmys och presenter :D
Nu orkar jag inte skriva mer så hade.
pussokram.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha jaa guuud va ja längtar efter att se dom bilderna :P



förresten, vem har städat d så pedantiskt då? den kan få bli min städerska så slipper jag :)

2010-03-10 @ 18:11:38
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

ja det klart du gör :D



haha, det är jag men skulle aldrig göra städning gratis ;)

2010-03-12 @ 11:28:02
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0