Keep on walking ...



Sitter och kollar på Arn nu på fyran. Har ju inte kollat på dem filmerna än. Än så länge tycker jag att den verkar bra men den är långt ifrån klar.
Idag har det varit svenska och idrott. Svenskan sög ju väldigt hårt eftersom Lars och alla andra klagar på min text och hela texten och bla bla bla.. orkar inte.
Sen hade vi idrott som jag, Sara och Jouline höll i. Det va grymt roligt faktiskt. :D
Efter skolan var det träna med Julia och Jouline. Vi körde inte så hårt som vi brukar faktiskt, men jag trpr vi va trötta efter idrotten. Sen åkte jag hem med mammi och åt lite. Sen bakade jag chokladbollar, kletiga och goda med kaffesmak. Nomnom!

BTW så saknar jag värme! Inte för att jag vill åka med till spanien direkt men, lite sol i sverige skulle vara skönt. Ne, tre veckor utan mor, far och lillebror i sommar ska vli tufft. :D
Jag hoppas ju på jobb också så jag orkar inte åka iväg någonstans ifall att. :P
Nu ska jag kolla vidare på tv och sedan blir det nog sova. Är en trött idag.



pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0