Lektion ett avklarad!

Sitter just nu och tänker: "Jag har kommit igång! Äntligen!"
Jag pratar självklart om Teori och allt med B- körkort och sheit. Julia och jag gick på första teorin idag och nästa vecka är det dags för nummer två. På påsk är det dags att börja köra bil med far! Eftersom inte mor vågar så... x)
Sen där vecka 14 blir det antagligen också Risk 1 utbildningen för att köra som en idiot från början, så man har det avklarat. :D
Idag i skolan har det varit foto och graf. Grafen sög och foto med för vi fick knappt göra något.. förutom den där jäkla katten. >< Mitt i hela skiten är det någon eller några som är inne på Media och rotar igenom alla väskor och jackor som hänger i korridoren. Mobiltelefoner, busskort och plånböcker mm har försvunnit från ett antal personer. Jag förstår inte hur man orkar. -.- Tur att man lägger allt i skåpet, dock utan lås men bättre än korridoren. Många har väl misstänkt några killar men enligt Jouline var det några till där, jag förstår inte ett skit och det är för mkt för min minimala verkstad. xD
Vi får hoppas att alla får tillbaka sina saker så ska jag gå och sova nu.
pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0