Noerd är vad jag är

Idag vare video i skolan och det sög för vi fick inte filma som vi hade tänkt, utan det ska vi göra nästa vecka.. -.-
Men men, i skolan blev det inte mycket gjort för vi har lyckats tappa bort bandet med inslaget på, vilket inte är så bra. Vi måste göra om allting. Jag orkar inte med det!
Nog pratat om skolan, efter plugget drog jag och Jouline in till stan där hon köpte linsvätska und ich va nörd nog att köpa en plansch... sucka på mig, jag är besatt.
Allt är Joulines fel och hennes Twilight från början. xD
Så nu sitter planchen där den ska. Martin vet inget än, undra om han blir förvånad.. :o
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka läsa ungefär hundra sidor till i min engelskabok så man blir klar någon gång så man kan börja med "När jag hör din röst". ^^ Godnatt!
pussokram.


NAMNAM EDWARD CULLEN <---- Hottie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0