Hockeey!

Kom nyss hem från en promenad, det blev ingen tripp runt sjön så tog en joggingtur upp till vägen och tillbaka.
Kände på vattnet innan jag kom hem, det börjar faktiskt bli varmt. ^^ Ska nog ta mitt första dopp i helgen. :p
Nu är det kvartsfinal i ishockey mellan sverige och danmark :D spännande eller vad? ^^
Mammi har inte kommit hem än, tycker synd om henne :P tycker lite synd om mig själv också, sitter själv och det bullrar och mullrar en väldigt massa. Jag kommer säkert bli tvungen att dra ur alla sladdar och allt var det är och finns.

Skriver mer sen, nu måste jag koncentrara mig :D
pussokram.

Kommentarer
Postat av: moster evis

bra att du äntligen har fattat att d e bättre att gå ute i d fina vädret än på gymmet :D



men om du tar ditt första dopp redan i helgen så e d ju inte riktigt klok!! inte för att ja kanske trodde d innan heller menmen... :P

2010-05-20 @ 22:42:41
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

jaah eller hur ;D dock började det åska och regna men sånt är livet ;)



hahahha, skaru inte med och skvätta lite då? ;) nån gång måste ju bli den första ;D

2010-05-21 @ 08:24:14
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0