Indoor walking!

Fy och baaah säger jag bara. Indoor walking är det jobbigaste passet jag någonsin har gått på! ><
Det tog cirka tre minuter innan min puls var högre än en livrädd mus. GAH jag trodde jag skulle döö. I första pausen öppnade vi alla som stod på bakre raden alla fönster, det är ett väldigt litet rum och vi var cirka 20 personer där inne, no air! Passet är 45 minuter med stenhård träning, jag vet inte om jag orkar en gång till.. eller jo men det va jobbigt. xD mamma vill att jag ska gå med igen så får väl offra mig då ;D
Idag har det bara varit tråkigt i skolan, svenska, vi såg på romeo & julia som var helt värdelös och sen skulle vi svara på frågor, diskutera och sedan slutade vi vid tolv. värd dag, oh nej! (eftersom att jag började 20 över 9)
Sedan åkte jag adla julia och jouline till stan och shoppade lite, sedan tog vi en fika på Espresso house, efter det kände jag mig slö och åkte hem. (:
låg mestadels i soffan och softade tills pappa kom hem, runt halv sju åkte vi till stan och han släppte av mig vid sportlife. Just nu är jag bara väldigt trött och ska nog försöka sova lite. :)
Imorgon äre en ny dag! :D



pussokram. ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

men guud va tråkigt d lät d där indoor walking!! va har hänt me mina syster som vill tvinga med dej på sånt??? förresten så kan man ju lika gärna gå ut o gå :) då får man frisk luft oxå har jag hört :P

2010-05-11 @ 17:29:37
URL: http://eeveelina.blogg.se/
Postat av: matilda

tråkigt är det inte, men jobbigt xD du får fråga henne ;) hon har blivit träningfreak xD men det är inte kul att gå själv ;)

2010-05-11 @ 21:15:34
URL: http://matiildawiirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0