Måndag Avklarad √

Scrubs på tv6 just nu, grymmekul faktiskt. :) Fast det visste ni redan ;P
Idag har hänt en massa bra saker, först var det svenska/text där jag itne gjorde så mycket, eller jo jag och jouline fick inlämnat våran statistikuppgift i svenska/text :D. Efter vi varit och ätit satte igång och gjorde massa bra saker. Jag, jouline, julia, sara & kristian gjorde klart novellen (nästan bara kristian) och vårat frisörinslag. :D ÄNTLIGEN! Så jäkla gött!! Nu har jag klart allt i Rörlig bild och nästan allt i svenska också. bara två saker kvar där, sen ska vi inte prata om allt annat jag har, men lite avbetat iaf. På onsdag är det prov i radio -.- BAH jag orkar inte!
Imorgon ska hela klassen åka till göteborg och ha fotomaraton och bara för att jag skrev det nu kom jag på att jag glömde att tömma minneskortet -.- Ω%@%%#Fuck!
Jaja, får väl tömma på skit ändå >< Men nu måste jag sova får itne missa bussen och tåget imon :P puss och godnatt :D  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0