Stökigt?!

Så stökigt är det ju inte, eller jooh! Ganska ändå faktiskt! x) Ska städa nu så det blir rent för besök imorgon.
Nicolina kommer vid fem så jag har väl tid imorgon också, men som sagt så ska jag träna efter nationella så kanske är lika bra att göra't idag.
Engelska glosprovet idag gick åt skogen, kanske för att brittist engelska suger mest av allt och dem har nypåhittade ord till allt. Sedan satt jag och Jouline kvar och fortsatte på "katten" meeen det kändes som att jag inte kom någon vart så jag orkade inte mer än ett par timmar. Sedan dess har jag inte gjort ett skit. Men nu ska jag fixa här så..
pussokram.

(måste påpeka att martin och jag har varit tsm i 2 år och 5 månader idag också♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0