Sheeeeee!

Jobbat heeeela daaaagen, jag är så duktig. Har bryggt typ 7 miljoner koppar kaffe ;D
Dagens bästa var ju när eddie och oliver kom och flina och sa att dem gjort sönder ett skåp haha, glas öööööverallt! fick hjälpa till och sopa lite, fast ganska pinsamt när alla lärare sprang förbi och hånade oss. x)
börjar dock bli lite trött på att jobba, vill ha loov x) fast bara imon kvar ;D får ju aldrig träffa varken kompisar eller robin jö :o segt som faen !
får dock aldrig tummen ur å måla någonting som jag har sagt i två dagar nu.. är för trött när jag kommer hem... hinner kanske efter paradise hotel.. så gör jag :D nu ska jag nog börja med mat, bye ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0