SHIIT!

Vafan är et för jävla väder vaah?!
Det är fan sinnes kallt ute jö. USCH jag vill ha sommar! jag vill åka utomlands nu !
Igår var jag och therese, sara och johanna i göteborg å  jävlar vilken stress det var för mig och therese. x)
Sedan tränade vi på kvällen fyfan va duktigt. jag har inte tränat på 2 månader men nu jävlar.. tror jag :D Har träningsvärk idag i alla fall. bläää

Idag ska vi tydligen sitta och titta på allas bilder som vi tagit vilket är 40 stycken var, snacka om lame dag. Sen ska jag färga therese's hår ;D kanske mitt också om jonas får tid men det får man se dåååå :D
Såhär botten är vädret.

Kommentarer
Postat av: therese

ABO, snöbollskrig imon elle ? :DDDDDDD

2010-11-10 @ 12:39:21
URL: http://fogelholk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0