ÅÅÅH!

Finns något inom mig som bara vill blossa ut! Jag vill få ett utbrott.. slå något ! 

Har suttit i skolan med therese och kristian och redigerat bilder, fyfan va grymt. Dock har ju min dator kraschat så kommer inte åt photoshop eller mina rallybilder, så får se hur det ska gå med dem. Ska ju lämna in dem efter lovet :< (som jag dessutom ska jobba på)
I helgen blire kanske göteborg med jonas till queer fast jag vet inte än, på lördag blir det wh i vrölgårda och kolla drängarna med therese och robin och ja :o massa mera folk jö!
Ska bli sjukt kul !
Måste plugga lite känns det som, fast jag orkar inte.. politik är liksom inte min grej ! samhäll är inte ens lite kul ju ! läser när jag gått och lagt mig sedan. :)
Fast nu ska jag bara sitta och softa och smsa så mycket så tummarna ramlar av :D


pösshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0