Elmia

Jävla helg, först åkte vi upp till elmia, körde robin och hans kompisar, men med tanke på att det är ungefär exakt samma bilar varje år kändes det rätt ovärt så vi åkte hem efter bara ett par timmar. Väl hemma skulle vi åka på fest eller ja, robins kompis bror skulle ha födelsedags-fest så vi åkte dit, väl där bestämde jag mig för att festa lite fast jag skulle köra. åkte hem någon gång vid halv ett och sår på hela tån har jag, jävla köttsår. Ont som fan gör det med.

Nog tjöt om igår, idag är en underbar dag med massa sol, ikväll åker jag och Robin förhoppningsvis och badar. Jag ska i alla fall bada sen får vi väl se vad Robin tänkt sig att göra. (Får putta i honom, höhö)

Lägger in bilder senare från gårdagen och idag.

pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0