Gött Alingsås!

Alingsås vann mot Malmö med 32-23 nydligen! Hur awesome är inte det egentligen!?
Så nu blir det kolla ännu mer handboll i helgen, om jag nu hinner det med tanke på att jag ska på "100"-årskalas på lördag. Fredag blir det spendera tid med min barndomsvän Evelina, har inte träffat henne på väldigt länge. Ska bli skitroligt. (:
Sedan åker jag väl hem till min fästman och softar lite. ;D
I nästa vecka är det lov och påskaftonen går åt till att springa runt och glo på bilar på Elmia. Grymt!
För att inte tala om hur grym jag är... Höhö!
Alexander var här och hämtade lite filmer och så lämnade han några roliga skräckfilmer till mig också, nu har jag något att kolla på hela dagarna. 8D
Ne nu får jag nog gå och duscha, sedan blir det nog sova med tanke på att det är nationella i Svenska B i morgon. Usch jag orkar verkligen inte, men det är bara att göra. När det är gjort är det härligt å slippa tänka på det.


pussssssss och gooodnaaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0