Life of me

Vaknade imorse med en mysig Robin brevis mig. Vi drog till skolan där vi mötte upp Jouline sen var det bara in i studion och fota. Robin fick stå modell, söt är han. Tack för du ställde upp älskling. (:
Nu har vi ju bara tio månader(foton) kvar till projektarbetet men det ska nog gå ganska snabbt när vi väl kommer igång. Resten av dagen har gott åt till att mysa och ja, haha inte mycket annat. Lägger upp en bild imorgon från plåtningen. Tänkte lämna in mina 40 bilder imorgon till de första i foto C, jag är lite sen men det är ju bättre sent än aldrig som man brukar säga. ;)
Nu ska jag kolla vidare på "99 Saker man måste göra innan man dör" sen blir det sängen och kolla Snutarna, grym serie.

pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0