Never felt like this before



Surrar i mina högtalare just nu!


Skolan idag då, haft haft tre lektioner, varav en av dem var prov på.
Gick väl åt helvete men det är sånt som händer när man inte förstår meningen eller innebörden av det man läser på. Svarade på det jag kunde iaf, mer kan jag inte göra.
Sedan åkte jag och Jouline med Julia till stan och sedan skjutsade hon hem oss.  Sedan gick vi och köpte glass, kollade på en skräckfilm vilket Jouline inte gillade alls, hihi. Lite kul att se henne så rädd. ^__^
Sedan blev det Scrubs och How I Met Your Mother och nu sitter man här själv och har nada att göra.
Funderar på om man ska måla lite, har inte gjort det på länge.


p.s saknar min älskling. du gör allt lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0