Retrostuff

Mådde så sjukt illa och frös och skakade idag på Mdk-lektionen så det var inte sant. Kunde inte sitta still, satt bara och skakade, svettades som en kalv gjorde jag med. Men fick en tablett av Jouline och tog lite luft sen försvann det, bara poff.
Sedan gick vi till stan, Julia hängde också på, Jollan kollade skor eller ja rättare sagt skostorlek haha. Sedan gick vi och fikade, tog en choco four eller va den heter, en muffins iaf och en varm choklad men det blev lite väl mycket av det så... haha skulle tagit något annat  x)
Traskade sedan runt i olika roliga retro-butiker, jag ÄLSKAR sånt stuff. Det är helt sjukt va fint det är. Hela mitt hem ska bestå av retro. :D



Finns inget finare, seriously!

Lägger in världens finaste pojk med när jag ändå är på gång: (:


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0