Utan kakao och i med citron



Saknar denna kladdkakan jag och Jouline gjorde i förra veckan. Sjukt va god den var! Hittade den här.
Lätt värd att göra efter att man smakat den. Mamma försökte göra en också men hon failade ju, haha!

Skolan var lätt värd idag, gick från åtta till tjugo i tio sedan gick jag och Jouline hem och kollade på två filmer, somnade sen mätte vi lite och nu sitter man här och har tråkigt, är barnvakt till lillebrorsan med. Ska väl försöka göra någon middag strax.

Imorgon blir det åka till göteborg efter skolan med Jouline (vem annars xD) och kolla på Sverige-Tyskland ishockeymatch! Helgrymt ju! Lägger upp bilder när jag kommer hem imorgon. Nu kilar jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0