Bakmåndag!





Jag och robin blev sjukt sugna på chokladfrysmuffins idag så tänkte det vart lika bra å testa att göra ett par. Vi drog igång å hälde i allt, jag stod och smälte smör vid spisen och rätt som det är häller robin i MJÖLK istället för MJÖL... ÅÅÅÅH tänkte jag, orkar inte göra igen.. men vi gjorde det ändå och blev rätt denna gången. Den andra smeten gjorde vi en kaka på.. nytt recept och gott som fasen!! Lite glasyr och bär på det och mums! Gun och jag hade fått någon slags bakmani just idag! Fint skulle det vara med.. gul glasyr blev det. ;)
Men som sagt, chokladfrysmuffinsen åkte in i frysen och stelnade till lite och blev underbart goda! Inte ätit sådana på jättelänge.. inte sedan min mormor gjorde flera stycken till mig i födelsedagspresent förra året!

[Imorgon blir det troligtvis att åka till Nicolina i götet och hälsa på. Saknat henne, inte träffat flickan på säkert fyra månader. Vi ska springa runt i nordstan och leka james bond! Kanske slänger upp en video om jag hinner. :)
Nu får jag nog gå ner och tvätta mitt hår och packa en väska tror jag.. åker med älsklingen imorgon bitti och hoppas av i borås så fort jag får chansen. :)]

Kom på att jag kanske inte kan det ändå.. gun fyller ju år på onsdag... :( aja får se vad som händer!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0