Dålig update..

Har haft mer eller mindre fullt upp de senaste dagarna så inte hunnit skriva något. Får väl ta igen det nu. ;-)
Efter hotellet i onsdags vart jag hos Lollo tills på fredagen då jag åkte hem till mammi och pappi och min söta lillebror och sov över. På lördagen vart jag, Lollo, min lillebror och Robin på Bilar 2. Måste säga att den vart riktigt rolig, den rekomenderar jag stenhårt. Om man nu tänkt gå på bio med någon under tio kanske då. ;-)
Jonathan sov över här från lördag - söndag sedan var det myskväll med film, gurka och dipp. Sedan i måndags har jag sökt jobb med tanke på att jag blir arbetslös nästa fredag.. känns inte lovande direkt men what to do. 
Nu skaj ag ta mig lite kvällsmat och kolla klart på American Pie. :)
 

pusssssssssssssssss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0