TRÅKIGT

FÖR ETT ÅR SEDAN:
Vilken klass gick du i? – sista året
Vad hade du för hårfärg? – rödbrunt
Hur lång var du? – 167
Vem var du kär i? – robin
Hade du någon pojk/flickvän? – ja
Vad brukade du göra på fritiden? – fota, vara med kompisar
Vilka umgicks du med? – mina kompisar
Hur såg du ut? – som jag gör nu
Var allt bättre då? – nä
Skulle du vilja gå tillbaka dit? – nä
Har du förändrats? – nja lite kanske

NU:
Hur gammal är du? – 18
Vilken klass går du i? – arbetslöshetsklassen
Vad har du för hårfärg? – brunt/rött med utväxt
Hur lång är du? – 167
Har du någon pojk/flickvän? -ja
Vad brukar du göra på fritiden? – va med robin å kompisar
Vilka umgås du med? – mina kompisar?
Hur ser du ut? – jadu

HAR DU..
Kysst någon? – ja
Haft sex med någon? – ja
Blivit av med din oskuld? – ja
Isåfall, när du förlorade du den? 15 tror ja de va
Sovit brevid någon av samma kön? – jaaaaaaaaaaaa
Sovit brevid någon av motsatt kön? – ja
Slagit ner någon? – nä tyvärr inte
Ljugit för en bra vän? – nä de tror jag inte
Svikit någon? – jora
Fuskat på prov/läxförhör? – säg någon som inte har
Blivit kallad Bögjävel? – ja
Kallat någon Bögjävel? – ja
Druckit alkohol? – ja

VEM:
Skrev du senast till på msn? – lollo eller john
Kramade du senast? – melker ^^
Sov du hos senast? – robin
Kan du lita på till 100%? – vet inte
Är den finaste personen som finns? – -
Vill du vara med just nu? – lol-lo!
Ringde dig senast? – mammis
Skicka ett sms till dig senast? – robin
Skickade du ett sms till senast? – robin

VAD:
Drack du senast? – vatten
Köpte du senast? – de kommer jag verkligen inte ihåg
Gjorde du igår? – letade jobb
Ska du göra imorgon? – va bakis
Vad gör du just nu? – planerar kvällen
Vad åt du senast? – omelett

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu – ja
Har du sårat nån så den börjat gråta? – jora
Sårat dig så du börjat gråta – jora
Haft ett förhållande som varade över 10 månader – japp
Har haft ett förhållande som varade över ett år – japp
Du har haft ett förhållande som varade över två år – jaaa

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smygit ut utan lov – nää har aldrig blivit hindrad
Har ljugit om var jag är för mina föräldrar – nää inte behövts 
Har en hemlighet som ingen vet? – japp

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol – ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – nää inte riktigt
Jag kan inte svälja piller – jo
Jag har anorexi och/eller bulimi – nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det –nej?
Vaknat gråtande? – ja
Somnat gråtande? – ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar – har bara varit på en, vet inte om jag hatar dem
Har sett någon dö? – nej
Har tänkt ta självmord? – näääää

 Snodde testet från sara höhöhöhöhöhöhö

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0