*Pust* ... eller?!

ska strax gå och lägga mig är så jäääävlans trött. har varit barnvakt åt två smått äckliga ungar ikväll så är gött slut i skallen, för att inte tala om vad jag hade och göra med på dagen... robin robin säger jag bara ;D rolig är jag ^^
nu är man åter frisk igen btw, efter två½ dags sängliggande är man äntligen "frisk" från det sjuka .. höhöööö.
fortfarande lite förkylning och halsont men va ska man göra åt det... imorgon eller ska jag säga idag.. får det bli skolan, rätt trött på att sitta hemma och göra ingenting.

...på tal om ingenting så är jag rätt trött på livet och vad som händer i det.. finns ju bara som sagt två bra saker i mitt liv för tillfället... och imorgon ska jag hämta en av de bästa sakerna :D mohahahahaha *evil laugh*
får väl se om jag talar om det efter helgen min lilla "hemlighet" ^^

och på tal om helgen så ska jag vara chaufför till trollhättan?! vare så... eller ja något iaf.. till nåt folkets park med både grappar och tjejor! :D
det ska nog gå bra, får sova ordentligt på fredag bara så orkar man allt ;D sen är red bull och lite godis alltid en hjälp på vägen men ;)

nu blir det nog till att lägga sig i sängen och försöka sova lite innan skolan börjar.. bara sju timmar kvar från nu. ;)



(har redigerat bilder ikväll med.. hur fan hinner jag med allt. jo jag är grym.. hihi)

pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0