Stress är inte bra för sinnet


Såhär kul har jag utan internet.


hellooooooo agaaain. fick mitt internet idag, har varit så sjukt segt utan att det inte är sant. men äntligen så har man mobilt bredband, inte det bästa men bättre än inget alls!
har flyttat nu också, har varit så sjukt mkt att göra så vet inte vart jag ska ta vägen, skolan, körkortet, flytta, ordna och packa upp och BAH!
Jag blir helt sinnesgalen av att vara så stressad, blir bara mer och mer puckad för varje dag.. (en del är robin's förtjänst också :])
Imorgon ska jag och mor efter skolan och jobbet vara hemma och bara ta det lugnt, det kan också behövas ibland, vi hoppas på att soffan kommer imon så vi ska kunna kolla på lite film på stora tv:n :-)
Sedan kommer min älskipälski och mysar med mig :-D <3 
Ne nu ska här sovas faktiskt, skola imon ju.. :-) 

pussssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0