Irritationen är total

Det går åt helvete med allt just nu, förutom skolan som alltid vanligtvis aldrig fungerat!
Tjöt om jobb som jag försöker fixa, mina betyg som det egetnligen inte är något fel på, min nya blogg, jag orkar inte, jag förstår inte för mycket och det tag kål på mig. Vill ha något cleant & snyggt men förstår inte alla jävla ord och siffror. Betalade balen idag också, där försvann sexhundra kronor och så har vi ju min klänning jag inte köpt än för jag har fattiga föräldrar. Vet inte hur jag ska ha råd med den, jag har inga pengar alls och idag får jag mitt studiebidrag som kommer försvinna ungefär lika snabbt. :/
Jaja, får väl gå i några gamla trasor som jag sytt ihop själv, för jag ska fanimej gå!
I helgen blir det inte direkt lugn och ro heller, imorgon kommer Nicolina och innan hon kommer ska jag söka lite jobb, på lördag blir det nog utgång eller så är jag chaufför, ska lämna in mitt cv på några ställen också. *pust*

Nu ska jag softa i soffan och bara vara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0