Mulet väder

Kollar på Sverige-Moldavien matchen. Mamma sitter och skriker för fulla muggar, Jonathan klipper sönder en socka, va det nu är för mening, det vet jag inte. Jag sitter och är depprimerad över det förjävliga vädret. Igår va det skitfint väder och idag är det molnigt och nu är det så svart på himlen så det känns som det ska börja åska. ^

Idag har jag vart hos Robin, bakat kladdkaka och när jag kom hem ringde jag runt och sökte lite jobb. Fick inte tag på någon av dem jag ville prata med men får väl ringa imorgon. (:

Är hungrig som ett as med.. men mat blir det ingen. Som vanligt. Finns inget att fixa i ordning.  Får nöja mig med en macka och varm choklad.


Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0