Vårkänslor ♥

Äntligen kommer våren, usch va trött man bli på snön. Den har varit tillräckligt lång nu. Kommer det mer snö nu så åker jag fan utomlands. Idag har jag stäääädat, kände det var lika bra när det var sånt väder ute när man egentligen bara vill ut och traska in våren. Men städas behövs också ibland. Blev faktiskt fint här igen.
Sedan var jag och tonade håret hos min kära farbror så det blir rött i håret nu igen.
Sedan var jag och Therese och åt lite, åkte hem till henne gick ut och fotade tills vi gav upp pga mörkret, sedan gick vi in såg på film och nu sitter jag här och tittar in klänningen jag ska köpa till balen och frisyren jag tänkt mig. :)



Kommer bli awesome eller hur?


Kommentarer
Postat av: lol-lo

Sjuuuukt va sött! Du kommer bli så snygg i det så det är inte sant :D DET SKA DU HA :D<3

2011-03-23 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0