Äntligen helg!

Äntligen fredag och helg, eller ja nästan för min del i alla fall... ska åka med på mitt kanske nya jobb inatt vid två och 3 ½ timma frammåt vilket jag ska göra två nätter i rad. Ska nog gå bra. (:

Fick min balklänning i onsdags också :D äntligen kom den! den är sjukt fin, ska bara försöka hitta en underkjol men den är lika fin utan. :P längtar så sjukt mkt efter balen och studenten, för att inte tala om cykelfesten, ska bli sjukt kul, onsdag nästa vecka då jäklar. ska få låna robin's cykel med ratt.. haha ska tydligen få rattfylla enligt therese ;)

Är snart klar med projektarbetet och mum-arbetet, det går bra nu. Snart klar med svenska och natur också. :D


Så ser den ut (:

pusssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0