Studentstress

Med bara halva månaden kvar till studenten så är inte bara plugg som måste göras utan vi ska vara ute ur lägenheten den första juni också, jag är så superbt stressad nu så jag vet inte vad jag ska göra längre. Måste plugga, redigera bilder, lämna in saker, göra prov och sen till det måste jag också packa och flytta saker ut till Vesene samtidigt, vilket kommer bli ja .. märker ju va jag har att göra iaf. xD
Nästa helg ska jag åka med på mitt nya jobb och kolla hur det går till, jobba varje natt i en hel månad nästan ju.. härliga tider. x) Men jobb som jobb, det är iaf pengar, till skillnad från hur andra har det. ;)
Pengar pengar, nu skulle det va gött med en trisslott och vinna ett par tusenlappar.. studenten är det dyraste hitills jag var med om... ett par hundra kronor dit, och hundra kronor dit.. jag säger då det.

Favoritlåt just nu: Veronica Maggio - Snälla bli min

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0