Yesss!

Äntligen är jag klar med foto c, skönt att få allt inlämnat även fast skiten dampade och segade ner som fän. Men alltid ska det vara något som inte funkar när man äntligen försöker få klart något. ;)
Imorgon blir det jobba med projektarbetet sedan mum som också ska vara klart denna veckan. Skola.. jag är så trött på den, vill börja jobba någon gång!

Var hos Jonas idag och planerade hur mitt hår ska se ut och sättas upp, nu jävlar är det snart bal och ja då kan man undra vart är min klänning!?!?? hoppas jag får den i veckan annars vet jag inte vart jag tar vägen.. :<

Nu blir det plugga lite till, kolla tv och duscha och göra sig iordning för att söva.

pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0