Feber och halsont!

Nu får det vara nog, haft ont i halsen, huvudet, magen, varit förkyld och haft feber i över 1½ vecka. Fyllde år i torsdags med men när jag kom hem vart jag helt död, la mig på soffan och somna ungefär. Så har det varit hela veckan men igår var de det värsta jag varit med om någonsin. Hade 39,5 grader feder, en sån huvudvärk så jag grät och kunde inte andas vilket jag haft problem med i flera dagar. Idag fick jag komma till läkarn och jag fick astmamedicin och några piller jag inte kan äta för det är penicillin i dem, glömde säga att jag vart allergisk mot dem. Så imorgon måste jag åka till stan IGEN och hämta ut massa skit. -.-
Orkar egentligen inte men idag är jag ju rätt frisk så imorgon lär jag väl va purfärsk... eller inte!
Har inte ätit mer än en macka idag så nu gör Robin mat till lilla mig. ^^
Nu orkar jag inte skriva mer... :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0